كارآموزی رشته ارتباط تصویری
دانلود برنامه ها، نرم افزارها، فایل فلش، رام اندرویدی، پایان نامه، مقالات علمی دانشگاهی، مقالات ترجمه شده
كارآموزی رشته ارتباط تصویری
سه شنبه 9 شهريور 1395 ساعت 21:39 | نوشته ‌شده به دست بارانستار | ( )
كارآموزی رشته ارتباط تصویری

كیهان بچه ها ،كیهان بچه ها اولین مجله منتشر شده برای كودكان و نوجوانان بیشتر كارهایی كه در این موسسه انجام می شود مربوط به تصویرسازی برای داستانها و شعرهای كودكان و نوجوانان است این اولین اطلاعاتی بود كه من از این موسسه بدون هیچ ذهنیت دیگری داشتم بعداز چندین بار كه به جاهای مختلف طبق لیستی كه از دانشگاه گرفته بودیم برای گذراندن كارآموزی رف

دانلود كارآموزی رشته ارتباط تصویری

مقالاتی در مورد كارآموزی رشته ارتباط تصویری 
مطالبی در مورد كارآموزی رشته ارتباط تصویری
پروژههایی در مورد كارآموزی رشته ارتباط تصویری
 ارتباط تصویری 
گرافیک
دسته بندی قالب و گرافیت
فرمت فایل doc
حجم فایل 1684 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16

بعداز رفتن به داخل موسسه از نگهبانی كه در پشت یك پیشخوان بود خواستیم تا ما را نزد آقای ریاضی راهنمایی كنند و بعداز گرفتن برگه ورودی وارد یك حیاط شدیم كه به یك ساختمان دیگر ختم می شد . وارد آسانسور ساختمان شدیم بعداز رسیدن به طبقه سوم وارد راهروی باریكی شدیم ، در انتهای آن چند اتاق قرار داشت با خواندن تابلوهایی كه بر روی درها نصب شده بود اتاق مورد نظر را كه برعكس بقیه ها در شیشه ای داشت پیدا كردیم ، در زدیم و وارد شدیم ، یك سالن بزرگ كه برعكس انتظارات ما كه تصور می كردیم همیشه شلوغ و پرتكاپو باشد بسیار خلوت و آرام بود ، در طرف راست ما قسمتی بود كه توسط پرده های حصیر مانند از بقیه اتاق جدا شده بود كه آنطوری كه بعدا فهمیدیم اتاق كار آقای عظیمی سرپرست امور هنری و كسی بود كه در واقع ما باید زیرنظر ایشان كارهایمان را انجام می دادیم .

در قسمت های دیگر هم میزهایی بود كه دور تا دور اتاق چیده شده بود و البته تقریبا همیشه كسی روی آنها كاری را انجام نمی داد .  و با كنجكاوی فهمیدیم كه اتاق در انتهای سالن سمت چپ محل كار مدیر مسئول مجله آقای امیرحسین فردی است ، كه مردی آرام و با طمأنینه كه همیشه با اینكه هیچ شناختی از ما نداشته ولی با سلامهای مهربانانه خود ما را خوشحال می كردند.

میز كار آقای ریاضی هم در قسمت كمی جلوتر سمت چپ در ورودی بود كه دورتادور آن كتابخانه ای پر از كتاب قرار داشت .

نامه ای كه از دانشگاه داشتیم را به آقای ریاضی نشان دادیم و بعداز نشستن و گفتگویی در رابطه با كاری كه باید انجام دهیم ایشان گفتند كه باید آقای عظیمی را هم مطلع كنند . آقای عظیمی بعدازظهر شنبه ها و سه شنبه ها به موسسه سر می زدند تا تصویرسازیهای كسانی كه كار برای مجله می آورند را تحویل بگیرند و كارهای دیگر مجله را انجام دهند .

ما هم بعداز خداحافظی به نگهبانی برگشتیم و برای تشكر از خانم خوانساری از نگهبانی برگه ای دیگر برای ورود به اتاق خانم خوانساری گرفتیم ، وارد یك راهروی باریك و بلند شدیم كه در انتهای راهرو سمت راست اتاق خانم خوانساری قرار داشت ، در زدیم و وارد اتاق شدیم ، ایشان از دیدنمان بسیار خوشحال شدند و برای اطمینان از كارمان دوباره به آنجا برگشتیم ولی این بار از پله ها رفتیم تا به بخش های دیگر هم سری بزنیم در این حین ما به چاپخانه آنجا هم رفتیم و حتی خانم خوانساری به ما لطف كردند و مراحل چاپ مجله های دیگر را به ما نشان دادند و بعداز بازدید از چاپخانه به طبقه سوم رسیدیم ،خانم خوانساری دوباره با آقای ریاضی صحبت كردند تا از كارمان مطمئن شوند .

و به این ترتیب قرار شد تا در روز شنبه بعداز ظهر دوباره نزد آقای عظیمی برویم . در جلسه بعدی كه با آقای عظیمی از قبل صحبتی هم شده بود به آنجا رفتیم وارد اتاق كه شدیم آقای عظیمی ایستاده بودند نامه ای كه از دانشگاه داشتیم به ایشان دادیم و بعداز نشستن و گفتگویی كوتاه قبول كردند كه دوره كارآموزی را زیر نظر ایشان بگذرانیم .

جلسه اول كارهای تصویرسازی من را نگاه كردند و ما هم مجله ها و تصویر سازیهای آنها را دیدیم . به غیر از یك روز كه آقای عظیمی نیامدند جلسه بعدی هم به همین منوال گذشت .

ما در روزهای شنبه و سه شنبه بعدازظهر هر هفته یك كار از طرف آقای عظیمی تحویل می گرفتیم و در جلسه بعدی تصویرسازیی از آن مطلب به صورت اتود و یا اجرایی ارائه می دادیم و آقای عظیمی درهر جلسه كارمان را رد یا تائید می‌كردند و در نهایت اشكلات جزئی كار را به ما می گفتند . در آنجا با اینكه قبلا هماهنگ شده بود كه با آقای عظیمی كار كنیم ولی تنها ایشان نبودند و دخالت بعضی افراد به موضوعاتی كه هیچ ربطی به آنها نداشت و تضعیف روحیه ما باعث شد تا انگیزه و دلیلی برای رفتن به آنجا احساس نكنیم چون به تنهایی هم می توانستیم هر هفته یك كار انجام دهیم به هر صورت من با توجه به علاقه ای كه داشتم كارم را ادامه دادم و همین تلاش ها باعث شد تا كارم با وجود لجبازیهایی در مجله چاپ شود . من همیشه سعی كردم از این مدت استفاده ببرم هرچند هیچ اطلاعاتی در آنجا رد و بدل نمی شد . شاید هیچ تجربه ای در زمینه تخصص كاری كسب نكردم ولی كسب تجربه هایی نظیر آشنا شدن با محیط كاری و طرز برخورد با آدمها زیاد بی فایده نبود  و به این ترتیب دوره كارآموزی من هم به پایان رسید .  

 

گزارشی از كارهای عملی انجام شده در دوره كارآموزی به همراه تصاویر

 

در جلسه اول كارهای تصویر سازی من را نگاه كردند و ما هم مجله ها و تصویر سازی های آنها را دیدیم به غیر از یك روز كه آقای عظیمی نیامدند جلسه بعدی هم به همین منوال گذشت.

در جلسه سوم بود كه دو موضوع به من داده شد

نامه كلاغ به درخت و نامه كلاغ به مترسك

نامه كلاغ به درخت ، در اولین اتود تایید شود و در جلسه بعدی با 4 نوع تكنیك مختلف اجرا شد

مداد رنگی و خراش ، چاپ روی شیشه ، مداد رنگی ، پاستل رنگی .

تكنیك مداد رنگی و خراش و چاپ روی شیشه مورد تایید قرار گرفت و بعد تكنیك چاپ روی شیشه برای چاپ در مجله در آرشیو قرار داده شد .

نامه كلاغ به مترسك . بعداز كشیدن طرحهای مختلف از كلاغ و مترسك در چندین جلسه و ادغام آنها یك طرح را با تكنیك چاپ روی شیشه اجرا كردم مورد تایید قرار گرفت و برای چاپ در مجله در آرشیو قرار گرفته شد .

موضوعی تحت عنوان سیب زرد و سیب قرمز به من داده شد .

در همان جا یك طرح كشیدم و با مداد رنگی اجرا شد و در جلسه بعد 2 بار با تكنیك اكلین دوباره اجرا كردم و مورد تایید برای چاپ در مجله قرار گرفت و در شماره 2389 سه شنبه 19 خرداد 83 به چاپ رسید .

یك موضوع از انواع حیوانات برای تزئین صفحات داخلی شاپرك به من پیشنهاد شد .

در همان جا چند اتود زدم كه مورد تایید قرار گرفت و در جلسه بعد با اضافه كردن چندین طرح دیگر آن را اجرا كردم كه برای چاپ در مجله مورد تایید قرار گرفت و در آرشیو گذاشتند .

شعری تحت عنوان «مادر» به من داده شد .

در جلسه بعدی چندین طرح كشیدم و یكی را به انتخاب خودم اجرایی كار كردم كه مورد تایید قرار گرفت و برای چاپ در مجله در آرشیو قرار گرفت و در شماره 2390 سه شنبه 26 خرداد 1383 به چاپ رسید .

یك شعر با عنوان «خدا » به من داده شد .

در جلسه بعدی چندین طرح كشیدم و یكی را به انتخاب خودبا تكنیك اكلین اجرایی كار كردم كه با گرفتن اشكالات در جلسه بعد یك اجرایی دیگر تحویل دادم و مورد تایید برای چاپ در مجله واقع شد و در آرشیو قرار دادند .

یك موضوع برای انواع گربه ها به من پیشنهاد شد .

چندین طرح در همانجا تایید شد و در جلسه بعد با اضافه كردن چند اتود دیگر با تكنیك اكلین و گواش كار كردم و با گرفتن اشكالات جزئی در جلسه بعد چندین اجرایی دیگر نیز به آنها تحویل دادم كه یكی را برای چاپ در مجله در آرشیو قرار دادند .

یك موضوع آزاد برای جلد شاپرك پیشنهاد شد .

در جلسه بعد اتود آن مورد تایید قرار گرفت و در جلسه بعدی اجرایی آنرا تحویل دادم كه برای چاپ در مجله در آرشیو قرار گرفت .

در جلسه بعدی هم یك اتود برای جلد شاپرك كشیدم و با دو تكنیك مختلف كار كردم ، كه فقط بدلیل تكراری بودن موضوع تایید نشد .

موضوعی تحت عنوان بچه ها به من داده شد .

در جلسه آخر بعداز كشیدن طرحهای بسیار چندین نمونه از آنها را انتخاب و اجرا كردم كه مورد تایید قرار گرفت .

و در چند جلسه بعد كه مدت كارآموزی من به اتمام رسیده بود ، كارهایم را كه در آرشیو مجله قرار داشت برای صحافی تحویل گرفتم به این ترتیب دوره كارآموزی من به پایان رسید .

 

 

دانلود كارآموزی رشته ارتباط تصویری


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: قالب و گرافیک


 
موضوعات
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه ساینس فایل و آدرس scincefile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 2832
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1